Helsingør Vinfestival

Bliv medlem

Nærer du lige så stor kærlighed til vin som os?

Så var det måske en ide at indmelde dig i Helsingør Vinklub. Du kan tilmelde dig på nedenstående skema.

Vi skal for god ordens skyld gøre opmærksom på, at dit endelige medlemskab først vil blive registreret, når vi har modtaget din betaling.
Betaling skal ske via en bank overførelse. til foreningens konto hos: Nordea Bank regnr. 2255 kontonr. 64 43 755 622 mærket med dit navn og "indmeldelse".

Det koster årligt kr. 200,- pr. person eller kr. 300,- for par. (OBS! Vær opmærksom på, at man først er indmeldt når indbetalingen er registreret!)

Hvad får man så for disse penge: Som medlem vil man modtage invitationer til vinsmagninger, vinforedrag, vinarrangementer, vinskole.

Herudover vil bestyrelsen lejlighedsvis komme med indlæg vedrørende et tema, et bud på en god vinoplevelse eller noget helt andet.

Alle medlemmer opfordres til at komme med input i form at indlæg om gode oplevelser eller hints, til hvor man kan få en flaske vil til en fornuftig pris i forhold til kvaliteten. Det sidste efter medlemmets egen mening - selvfølgelig og uforpligtende.